Product was successfully added to your shopping cart.

Garantie bepalingen Screenshop.nl

De verschillende productlijnen van Screenshop.nl hebben de volgende garantie: 

Garantie per productlijn

  • Rolluiken 5 jaar garantie.
  • Screens 5 jaar garantie.
  • Motoren 5 jaar garantie.
  • Plisse 2 jaar garantie.
  • Jaloezieën 2 jaar garantie.

Deze aanvullende garantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar jij als consument recht op hebt.

De garantie heeft betrekking op materiaal- en/of fabricagefouten. Het geleverde product dient volgens de instructie te worden gebruikt en behandeld.

Heeft u een probleem met uw maatwerk product van Screenshop.nl? Meld uw reclamatie binnen 14 dagen na ontvangst/oplevering per e-mail naar support@wvdzonwering.nl.
We streven ernaar om binnen 14 werkdagen te reageren en samen met u tot een passende oplossing te komen.

Op onze bedieningscompenenten zoals schakelaars en handzenders bieden wij 6 maanden garantie.

Uitgezonderd op de garantie zijn:

Bandopwinders, koordopwinders, inlooptrechters, bladveren en band hierop zit geen garantie.

Lakbeschadigingen aan de zijkant van de lamel als gevolg van inloop in de geleiders en aftekening van de ophangveren op de bovenste 8 lamellen.

De garantie vervalt voor gebreken die het gevolg zijn van:

  • Normale slijtage
  • Onoordeelkundig gebruik
  • Niet of onjuist uitgevoerd onderhoud
  • Wijzigingen uitgevoerd door opdrachtgever of derden
  • Bij zelf montage vervalt de garantie op montage en aansluit fouten
  • Indien de klacht of storing te wijten is aan invloed van buitenaf en welke niet terug te leiden is naar kwaliteit van het product. Hieronder verstaan wij, schade ontstaan door b.v. storm, zuigwind, hagel, braak, inbraak, vandalisme etc.

Garantie bij zelfmontage.

Heeft u de rolluiken zelf gemonteerd heeft u bij ons gewoon garantie.
Wij kunnen u nieuwe onderdelen toezenden zodat u deze zelf kunt vervangen, het defecte onderdeel hebben we dan retour nodig voor het afhandelen van de garantie.
Is het voor u niet mogelijk om het defect zelf te vervangen kunnen wij het product ophalen en het defect laten repareren bij onze fabrikant. Na reparatie bezorgen wij het product bij u retour.
Het is ook mogelijk dat een van onze montagebedrijven het defect bij u op locatie komt repareren echter zullen deze hier wel kosten voor in rekening brengen.

Garantie bij montage.

Zijn de rolluiken door ons gemonteerd dan wordt de garantie mits mogelijk op locatie gerepareerd. 
De eerste 2 jaar zit binnen de garantie ook de arbeidsloon en voorrijkosten, na 2 jaar worden de arbeidskosten en voorrijkosten in rekening gebracht.
Eventuele kosten voor steiger, hoog-schaarwerker of andere speciale klimwerktuig worden altijd in rekening gebracht ook tijdens de garantieperiode.

Aandachtspunten.

  • Bij storm of harde wind het rolluik geheel sluiten of optrekken zuigwind te voorkomen
  • Bij handmatigbediende rolluiken de band zo recht mogelijk op te trekken, dit voorkomt slijtage van de band.